lørdag 15. juni 2013

En Layout (LO).... :)

Her kommer en LO!! som inspirasjonsbidrag fra meg (Bente) denne gangen :):) Ikke noe jeg vanligvis har pleid å lage, men har fått litt "dilla" for tiden :)

Har brukt mønsterpapir fra Maja design, Skjærgårdsliv kolleksjonen
Diverse dies fra Tim Holtz, bl.a Weathered Clock, distressed doily, deler av Hanging Sign.
Et par tre blomster :)
Litt hvit gesso her og der.







Jeg lekte meg og med litt distress stains og glimmer mist :)
Klokke diesen er "badet" i disse 4 distress stainsene og en dæsj av Glimmer mist. 
Jeg ble iallefall grisete på fingrene ;)
Glemte å ta bilde av den andre dies cuten jeg griste til :( men stort sett det samme som er dæsjet på der, bare litt flere farger :)


Er ikke så veldig organisert i bildene, men svertet alle kantene med distress ink Walnut stain :)


Ja og så brukte jeg en Tim Holtz distresser til å rive opp kantene, kan også bruke saks eller andre tilsvarende verktøy :)


Så nå er jeg allerede i gang med neste LO, hm....dette er jo gøy - bare det at jeg bruker mesteparten av tiden på å se på alle de flotte videoene på You tube fra alle de som virkelig kan dette her.....Jaja, lærer jo av det da :):)

Og ikke glem utfordringen vår da - tema vennskap - funker fint for en LO det f.eks :):)

Ha en super lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar