søndag 8. november 2015

Underveisinspirasjon fra DT-Nina

Her er et farsdagskort fra meg.


Jeg er skikkelig dårlig på å lage "guttekort" og lager stort sett bare kort med lag på lag med blonder, blomster og perler. Derfor var det en utfordring for meg å lage et kort til min samboer, på hans aller første farsdag (vi fikk en sønn i juli). Han (og jeg) er glad i Batman og jeg tenkte at det hadde vært litt gøy med et superhelt-kort. Han er jo "vår superhelt"!;) Derfor tegnet jeg et Batman symbol som jeg klippet ut, photoshoppet ansiktet til samboeren i et Batmanbilde og slik ble altså resultatet. Et enkelt (har aldri brukt så lite pynt før, clean and simple er ikke min stil, er så imponert over de som klarer det!!!) kort, men morsomt og annerledes enn hva jeg er vant til. Ønsker alle gode fedre der ute en fin farsdag! Klem fra Nina

Bli med på vår maskuline utfordring i november!

1 kommentar: